מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם!
מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים וחוזרים במהירות עם הצעות מחיר:

צילום צנרת ביוב

מחפשים חברה המספקת שירות של צילום צנרת ביוב? בעזרת פייפר תוכלו להשוות בין החברות השונות בצורה קלה, מהירה ונוחה ולחסוך עלויות מבלי להתפשר על איכות העבודה.

צילום צנרת ביוב - מתי זה נדרש?

שירותי צילום של צנרת הביוב, נדרשים בעיקר כאשר רוצים לאתר סתימות או חסימות לאורכה של הצנרת. כמו כן, השירות של צילום צנרת ביוב מאפשר לנו לאתר נזילות בתוך צינורות הביוב והוא נפוץ גם מאוד במצבים בהם נרצה חוות דעת מפורטת אשר תשמש אותנו בעת הקמה או לפני מסירה של פרויקט חדש כמו דירה חדשה או לפני מתן טופס 4, המהווה אישור לאכלוס.

 

צילום קווי ביוב

מחיר צילום צנרת ביוב

מבדיקות שערכנו בין מספר אינסטלטורים וותיקים, עולה כי המחיר של צילום צנרת ביוב נע בין 1,200 ש"ח ל-1,800 ש"ח, כאשר אורכה של הצנרת הוא עד 10 מטר. במידה ומדובר על צנרת ארוכה יותר, המחיר יעלה בכמה מאות שקלים.

 

מחיר ממוצע עבור צילום צנרת ביוב

מחיר ממוצע עבור צילום צנרת ביוב: 1500 ₪

טווח מחיר גבוה 1800 ₪

טווח מחיר נמוך 1200 ₪

כיצד מבצעים צילום של צנרת אינסטלציה?

בשלב הראשון, נדרש לוודא שאין סתימה בביוב. בהנחה והביוב פתוח ואין בו חסימות, האינסטלטור יחדיר אליו בזהירות סיב אופטי מיוחד אשר מאפשר לקבל תמונת וידאו של כל הנעשה בצינור. כך נוכל לראות אם יש סדקים, מכות, חפצים שנתקעו וכדומה.

 

בשלב האחרון, האינסטלטור או החברה מספקים דו"ח כתוב ולצידו גם קובץ וידאו המציג את הצילום עצמו שנעשה. צילום של צנרת אינסטלציה אינו פוגע בביוב עצמו וזאת מאחר ומדובר במכשיר זעיר ודק.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3633609

איך בוחרים בחברה המתאימה?

  • בדקו שמדובר בחברה וותיקה ובעלת ניסיון. מדובר בעבודה הדורשת מיומנות ולא כל אינסטלטור מספק את השירות.
     
  • וודאו מראש כי החברה מחזיקה בציוד המתאים לעבודה הנדרשת לכם. יש סוגים שונים של מצלמות, סיבים אופטיים, מצלמות רובוטיות ורובוטים מתקדמים וכל מכשיר מתאים למטרה אחרת ולתשתית אחרת.
     
  • אומנם רוב החברות מספקות דו"ח מפורט אך לא תמיד הוא מכיל את כל הסעיפים הנדרשים לכם כמו המלצות לתיקון למשל. על כן בדקו לעומק מה נרשם בדו"ח.
     
  • מחיר הוא פקטור מרכזי ומשמעותי בהחלטה, בעיקר כאשר מדובר על שירות לא זול כמו צילום צנרת ביוב או אפילו צילום קווי ביוב הקפידו לבחון היטב את העלויות לפני הזמנת העבודה, אנו בטוחים שתופתעו לגלות פער לא קטן בין הצעה להצעה.
     
  • כדאי לשאול את החברה אם היא מספקת גם שירות של פתיחת סתימות מאחר וייתכן שהצנרת סתומה ולא ניתן להכניס אליה כעת את הסיב האופטי. יש לקחת בחשבון שבמקרים קשים אין מנוס מהזמנת שירותי ביובית.

קבלו מספר הצעות והשוו ביניהן

השוואת מחירים היא שיטה נהדרת לחסוך עלויות. זה כלל לא משנה אם אתם מחפשים שירות של איתור נזילות בקיר או אם מדובר על צילום צנרת ביוב, תמיד תוכלו להוזיל מעט את מחיר העבודה אם רק תבדקו חלופות שונות.

 

הבדיקה לא רק עוזרת מבחינת הוזלת העלות אלא היא גם עוזרת לכם להשוות בין מרכיבי ההצעה שקיבלתם. אם חברה אחת מספקת דו"ח סטנדרטי לעומת דו"ח מפורט שתקבלו מחברה אחרת או אם לחברה מסוימת יש ציוד חדיש ומתקדם יותר מאשר לאחרות.

שאלות נפוצות על צילום צנרת ביוב

רגע לפני סיום, כדאי לקרוא גם את השאלות שנשאלנו על ידי גולשי האתר בקשר לצילום צנרת ביוב:

מה זה רובוט לצילום ביוב?

מדובר על רובוט מיוחד אשר מצלם קווי ביוב גדולים וארוכים למדי. מספק נתונים מפורטים כמו לחץ בצינור ומיקום מדויק. לרובוט זה יש מספר מצלמות אשר מתעדות את הצנרת בזוויות שונות ומספקות תמונה מפורטת למדי.


איזה מידע מופיע בדו"ח הצילום?

ישנו תיאור של הבדיקה שבוצעה וגם התייחסות לליקויים השונים. בנוסף נהוג לספק המלצות לתיקון הליקויים הללו.


האם אפשר להסתמך על הדו"ח מבחינה משפטית?

בשביל להסתמך על דו"ח של צילום צנרת ביוב בבית המשפט, האינסטלטור שהזמנתם צריך להחזיק בתעודה מתאימה אשר מעידה כי מדובר על חוות דעת של מומחה.


כיצד נקבעת הצעת המחיר בעבור השירות?

על סמך עובי הצינור, אורכה של צנרת הביוב, המכשיר בו משתמשים (סיב, רובוט או מצלמה אחרת) ושירותים נלווים כמו פתיחת סתימות או שאיבה ושטיפת קווי ביוב שעשויה להיות הכרחית.