מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם!
מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים וחוזרים במהירות עם הצעות מחיר:

איך פותחים מכסה ביוב במקלחת

יש לכם סתימה ואתם לא רוצים לקרוא לאינסטלטור? הרבה פעמים ניקוי בעצמכם יכול לעשות את העבודה. בעמוד שלפניכם תלמדו איך לפתוח מכסה ביוב נירוסטה באמבטיה (קרוי גם קופסת ביקורת) וגם איך לפתוח מכסה ניקוז למקלחת.


רמת קושי לביצוע המדריך:

מדד קושי קל
קשה בינוני סביר קל

 

איך פותחים מכסה ביוב נירוסטה באמבטיה?

בשביל לפתוח מכסה ביוב נירוסטה באמבטיה תצטרכו לקנות מפתח מיוחד שמתאים לזה. תוכלו לקנות אותו בכל טמבורייה והוא אמור לעלות עשרות שקלים בודדים. לאחר מכן פשוט סובבו את המכסה והוא ייפתח.

 

לא רוצים לקנות מפתח מיוחד? תוכלו גם לנסות לשפוך מים חמים על מכסה הביוב ולסובב אותו עם פלייר שפיץ או באמצעות 2 מברגים קטנים, אחד בכל חור ולסובב..

 

מכסה ביוב נירוסטה באמבטיה

איך פותחים מכסה ניקוז למקלחת?

אם תרצו לפתוח מכסה ניקוז למקלחת תוכלו לעשות את זה באמצעות מברג שטוח או באמצעות מפתח אלן (מה שמקבלים מאיקאה הרבה פעמים). בשביל לפתוח מכסה ניקוז למקלחת עם מברג שטוח פשוט נסו להכניס אותו מסביב לפתח ולהרים אותו למעלה. עשו זאת מסביב לפתח הניקוז ובסוף תצליחו להרים אותו, רק בזהירות על הקרמיקה.

 

אם תרצו לפתוח את פתח הניקוז עם מפתח אלן הכניסו אותו בין החריצים של פתח הניקוז ועם פלאייר סובבו את המפתח ומשכו כלפי מעלה. ככה זה ייפתח לכם בקלות ועכשיו תוכלו לנקות את פתח הניקוז.

 

מכסה ניקוז למקלחת

קצת על תפקידו של מכסה ניקוז במקלחת

מטרתו של מכסה ניקוז במקלחת היא לתת לכמה שיותר מים לזרום בבת אחת לביוב תוך כדי חסימת לכלוכים, בעיקר שיערות, מלהגיע לביוב ולחסום אותו.

 

מטרה נוספת של פתח הניקוז היא לחסום ריח רע מלחדור מהביוב אל עבר המקלחת שלנו ובכך להסריח את חדר האמבטיה שלנו.

 

סתימה במקלחת

מתי נצטרך לפתוח את מכסה הביוב באמבטיה?

פתיחת מכסה ביוב באמבטיה יהיה לצורך ניקוי לכלוכים שהצטברו וגרמו לסתימה באמבטיה. אפילו ללא ידע גדול באינסטלציה תוכלו לפתוח את מכסה הנירוסטה, לנקות אותו בקלות ואז להחזיר אותו ולפתוח את הסתימה.

 

אותו הדבר לגבי פתח הניקוז במקלחת, רק שהפעם הסתימה תיראה טיפה שונה - הצפה במקלחת. גורם מספר אחד לזה הוא שיערות שנופלת מראשנו וחוסמות את פתח הניקוז. לא הצלחתם לפתוח את הסתימה? הזמינו אינסטלטור שיבוא לעשות זאת.

 

מצא אינסטלטור לפי אזורך: