מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם!
מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים וחוזרים במהירות עם הצעות מחיר:

אינסטלטורים בראש העין

צריך שירותי אינסטלציה בראש העין? פתיחת סתימה? החלפת ברז או צנרת? מצא אינסטלטורים בראש העין מומלצים ומוסמכים דרך 'פייפר אינסטלציה' וקבל עד שלוש הצעות מחיר כבר עכשיו.

אינסטלטור בראש העין והסביבה

אם אתם מחפשים אחר שרברב מומלץ בראש העין, אתם מודעים לכך שאינסטלטורים חייבים להיות מאוד מקצועיים בעבודתם. אין ספק, רק בעזרת הסתייעות באנשי מקצוע מומחים, נוכל להימנע משלל סוגים של נזקים הנגרמים כתוצאה מעבודה חובבנית של עבודת אינסטלציה.

התעוררתם בבוקר, נכנסתם לחדר הרחצה בכדי לצחצח שיניים וגיליתם הצפה. רגע לפני שמאבדים עשתונות, בודקים מה אומר אינסטלטור מאזורכם. ברוב המקרים, יהיה אפשרי לטפל בתקלה עוד באותו היום ומבלי לגרוע רבות מתקציבכם. מתי יהיה אפשרי לסדר תקלות שונות לבד במערכת האינסטלציה? מתי נצטרך לאתר אינסטלטור בראש העין בדחיפות? בואו נדבר על זה.

אינסטלטור בראש העין

מחירון עבודות אינסטלציה בראש העין

כמה עולה להזמין שירות של פתיחת סתימות בראש העין? מה המחיר בעבור החלפה של ברז? בדקו את מחיר העבודה במחירון הבא ותוכלו להגיע מוכנים יותר לשלב הצעות המחיר:

מחירון עבודות אינסטלציה בעיר ראש העין

כמה עולה להחליף ברז מטבח פשוט?

החלפת ברז סוללה פשוט, ללא עלות הברז.


200 - 300 ש"ח
התקנת כיור בשירותים ע"י אינסטלטור בראש העין

מתייחס להתקנה על תשתית קיימת, מבלי לבצע בה שינויים.


400 - 600 ש"ח
מה המחיר עבור איתור נזילות בראש העין?

מתייחס לאיתור נזילה בקיר ולא בביוב.


900 - 1,400 ש"ח
עלות התקנת אינטרפוץ

העבודה כוללת את שלב החציבה בקיר.


1200 - 1600 ש"ח
מחיר להתקנה של מסנן מים דירתי

התקנה על ברז המים הראשי של הדירה.


300 - 500 ש"ח

הדפס מחירון

כדאי לנסות לסדר לבד סתימה באסלה?

רגע לפני שמאתרים שרברב לתיקון עבודות אינסטלציה באזורכם, חשוב לשאול את עצמכם: האם ניתן לסדר את זה לבד ולחסוך בעלויות שרברב? נכון, ייתכן שיהיה ניתן להגיע לטמבורייה הקרובה לביתכם ולרכוש סודה קאוסטית, איתה יהיה אפשרי לנסות לבצע פתיחת סתימות במערכת האינסטלציה. יחד עם זאת, קחו בחשבון שלפעמים זה יהיה פשוט מיותר, היות והסתימה עשויה להיות ממוקמת במקום שאליו הסודה פשוט לא תצליח להגיע.

אם כך, במקרים בהם אינכם בטוחים מה עליכם לעשות בכדי להתגבר על סתימה או הצפה בבית, ההמלצה הכי גורפת היא התייעצות עם שרברב באזורכם. הגעתם לפורטל פייפר אינסטלציה – פורטל האינסטלציה הכי גדול בארץ, המקום בו גם תקבלו ייעוץ משרברבים מקצועיים. ואם ההמלצה הכי גורפת היא ייעוץ עם אינסטלטור, דרך פורטל פייפר אינסטלציה תוכלו לעשות זאת.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3633609

השוואת מחירים בין אינסטלטורים עושים בפייפר

עוד דרך הפורטל, תוכלו גם לבצע השוואת מחירים בין אינסטלטורים בראש העין והאזור, לקרוא על תקלות נפוצות במערכת האינסטלציה ועוד. ואם כבר מדברים על תקלות במערכת האינסטלציה, יש לקחת בחשבון שתיקונים אלו בדרך כלל לא יהיו יקרים במיוחד, ככה שבהחלט כדאי להסתייע בשירות מקצועי ולא לנסות לתקן תקלות שונות בעצמכם.

עצה טובה תקפה אפילו עוד יותר, אם מדברים על אינסטלציה סמויה. שימו לב, עבודות כאלו מצריכות ממכם לפעמים פירוק של כל המערכת, גם אם זה עבור תיקונים של סתימות. היות ומדובר במלאכה מאוד מורכבת, יהיה קשה לצלוח אותה בעצמכם ללא שבירה ונזק לקרמיקה ולצנרת הסמויה. פשוט אין טעם לנסות לבד במקרים אלו. וכשמדברים על תקלות באינסטלציה, חשוב לציין כי לא תמיד יש את הצורך לבצע שבירה של האסלה בכדי להגיע למקורן של תקלות.

איך עובד פורטל פייפר אינסטלציה

חוות דעת נוספת משרברב היא תמיד מומלצת

אם קיבלתם עצה לשבור מערכות שונות של אינסטלציה סמויה מהשרברב, תמיד יהיה כדאי לקבל ייעוץ נוסף מבעל מקצוע אחר. כאשר ישנם כאלו אשר ימהרו לשבור מערכות סמויות של אסלות בכדי להגיע למקור הבעיה. רוצים לאתר אינסטלטור בראש העין כבר עכשיו? פורטל פייפר אינסטלציה מוודא את השידוך המושלם ביניכם ובין שרברב בראש העין. בהזדמנות זו נזכיר כי ניתן למצוא דרכנו שרברבים המבצעים מגוון עבודות אינסטלציה במרכז וזה כולל הגעה לאזורים שמסביב לראש העין, כולל יישובים קטנים ויותר וערים סמוכות.