מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם!
מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים וחוזרים במהירות עם הצעות מחיר:

אינסטלטור בקרית חיים

מחפשים אינסטלטור בקרית חיים? הגעתם אל המקום הנכון! פורטל פייפר אינסטלציה מספק לכם את האפשרות לבצע השוואת מחירים בין אינסטלטורים מומלצים בקרית חיים ועוזר לכם לחסוך בעלויות.

איזה עבודות מבצע האינסטלטור?

תוכלו להיעזר באינסטלטור למגוון רחב של עבודות החל מתיקון נזילות בברז, בניאגרה או באסלה ועד לפתיחת סתימות בכיור, במרזב, באמבטיה וגם במקלחון. כמו כן, ניתן להזמין אינסטלטור בקרית חיים גם כאשר נדרש להגביר את לחץ המים או להתקין נקודת מים חדשה. גם עבודות אינסטלציה בקרית חיים הקשורות למשל להתקנת מסנן מים דירתי או התקנת פילטר בשעון, יקבלו מענה על ידי בעל מקצוע זה.

 

אינסטלטור בקרית חיים

כמה יעלה ביקור של אינסטלטור בקרית חיים?

עלות הביקור של שרברב בקרית חיים תעלה בדרך כלל בין 150 ל-250 ש"ח. המחיר מתייחס לביקור הכולל בדיקה סטנדרטית לצורך איתור תקלה. אם תרצו לקבל הערכת מחיר מדויקת יותר של עבודות אינסטלציה בקרית חיים, תוכלו לקבל מידע מפורט במחירון האינסטלטורים כאן באתר.

 

מחיר ממוצע לביקור של אינסטלטור בקריית חיים

מחיר ממוצע לביקור של אינסטלטור בקריית חיים: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

איך מונעים סתימות במערכת האינסטלציה?

במידה ויש לכם כעת סתימה במערכת, כנראה שלא יהיה מנוס מהזמנת אינסטלטורים בקרית חיים שיסייעו לכם. יחד עם זאת, בשביל למנוע את הפעם הבאה שבה תחפשו שירותי פתיחת סתימות בקרית חיים, ריכזנו מספר טיפים ועצות למניעת סתימות במערכת האינסטלציה:

  • שפכו מדי פעם מים חמים לתוך הצנרת הביתית, המים החמים עוזרים למנוע הצטברות של סתימות ועוזרים להמיס חומרים שונים שהצטברו במערכת.
     
  • הימנעו משפיכת שמן לתוך הכיור מאחר והוא עשוי ליצור בסופו של דבר סתימות קשות בצנרת הביתית.
     
  • הקפידו להשתמש במסננים בכיורים וגם בפתחי הניקוז של המקלחות, מאחר והמסנן מסייע בלכידת לכלוך ועוזר למנוע את כניסתו אל תוך הצנרת עצמה. 

שירותי ביובית בקריית חיים במחירים נוחים

לעיתים, אין מנוס משימוש ברכב ביובית על מנת לפתוח סתימות קשות. חשוב לדעת - לא כל אינסטלטור בקריית חיים מספק בהכרח שירות שכזה ולכן זאת חייבת להיות אחת מהשאלות הראשונות שלכם כאשר תזדקקו לשירות. מתי נזמין ביובית? הסיבות לכך מגוונות: כאשר נרצה לצלם את קווי הביוב, נזדקק לשאיבת בורות ניקוז וגם כמובן כאשר ישנה סתימה קשה בביוב.

 

תוכלו לראות אצלנו באתר מחירון ביובית מלא שיפרט עלויות של העבודות הנפוצות ביותר. כמו כן תוכלו לקבל מידע נוסף על עבודות אינסטלציה בצפון ולהזמין אינסטלטור באזורים הסמוכים לקרית חיים.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3633609

האם אפשר לתקן תקלות אינסטלציה לבד?

ניתן לטפל בחלק מהתקלות בעצמכם כמו למשל פתיחת סתימות קלות בשירותים, אותן תוכלו לפתוח באמצעות פומפה או קפיץ מיוחד שמשחרר את הסתימה. גם כאשר מדובר על התקנת כלים סניטריים, ייתכן ותוכלו לבצע את העבודות הפשוטות יחסית כמו התקנה של ברז חדש בשירותים או במטבח.

 

יחד עם זאת, יש לא מעט תקלות אשר יצריכו כלי עבודה מתקדמים יותר וכמובן ידע מקצועי וניסיון קודם כמו איתור נזילות סמויות בקיר, התקנה של אסלה או כיור וגם תיקון פיצוצים בצנרת. אגב, חשוב לדעת כי בעת הזמנת עבודה של איתור נזילות בקרית חיים, המחיר שתקבלו הוא עבור איתור הנזילה בלבד והעלות לא כוללת את התיקון שלה.