מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם!
מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים וחוזרים במהירות עם הצעות מחיר:

אינסטלטור בתל מונד

אם גם אתם זקוקים לעבודת אינסטלציה בבית שלכם, תוכלו להיעזר בפורטל פייפר - הפורטל המוביל בישראל בתחום האינסטלציה. דרכנו תוכלו להשוות מחירים ולקבל עד שלוש הצעות מחיר מאינסטלטורים בתל מונד בפרט ובאזור השרון בכלל.

מה לבדוק לפני הזמנת אינסטלטור בתל מונד?

לפני שמזמינים אינסטלטור בתל מונד, חשוב לבדוק איתו שהוא בכלל מספק את השירות הנדרש לכם. בטח תופתעו לגלות אך לא כל האינסטלטורים מציעים את כל השירותים וכך למשל, אם תזדקקו לשירות של שאיבת ביוב עם ביובית, תצטרכו לחפש שרברב שאכן עושה זאת.

 

דרך נוסף שמומלץ לבחון הוא מועד ההגעה האפשרי - נסו להבין מתי האינסטלטור זמין לספק לכם את השירות וכמובן קבלו טווח משוער של עלות העבודה. לאחר מכן, כדאי לבחון גם את סוגיית המחיר ולוודא דרך מחירון האינסטלציה שלנו שהמחיר הגיוני ולא מוגזם.

 

שרברב בתל מונד

אינסטלטור בתל מונד - מחירים ועלויות:

שניה לפני שאתם מרימים טלפון ומזמינים אינסטלטור בתל מונד, כדאי שתכירו מעט את המחירים של העבודות השונות בתחום זה. הנה דוגמאות שנלקחו מהצעות מחיר אמיתיות של אינסטלטורים בתל מונד ובסביבתה הקרובה. תוכלו לקבל מידע נוסף גם על אינסטלטורים בשרון או במרכז כאן באתר שלנו.

מחירון שירותי אינסטלציה בתל מונד

כמה עולה להחליף ברז?

ברז פשוט (לא נשלף) בכיור המטבח.


300 - 450 ש"ח
עלות פתיחת סתימה בכיור

פתיחה של סתימה פשוטה באמצעות פומפה.


200 - 400 ש"ח
מה המחיר לשירות של איתור נזילות?

שירות האיתור אינו כולל את תיקון הנזילה.


1,400 - 1,800 ש"ח
עלות התקנת כיור חדש בחדר האמבטיה

התקנת כיור בלבד, ללא עלות הכיור.


400 - 600 ש"ח
מחיר פתיחת סתימה במקלחת

גלו עוד על שירותי פתיחת סתימות בבית.


300 - 450 ש"ח

הדפס מחירון

מה גורם לתקלות אינסטלציה בבית?

אם ברצונכם למנוע ביקור נוסף של אינסטלטור בתל מונד, כדאי שתבינו מה הסיבות לכך שנוצרות תקלות במערכת האינסטלציה ובצנרת.

 

הסיבה הראשונה היא היווצרות של אבנית במקומות שונים. האבנית שמצטברת עשויה לגרום לבעיות ותקלות ולכן כדאי לנקות אותה באמצעות חומרים ייעודיים או להתקין מסננים מיוחדים.

 

סיבה נוספת, אשר גורמת לאחת מתקלות האינסטלציה הנפוצות ביותר (סתימות) היא הצטברות של שיערות, חומרים שומניים ואפילו בדים בתוך הצינורות. כל אלו סותמים את זרימת המים ולמעשה מונעים שימוש תקין במערכת.

למה להזמין שירות דרך האתר שלנו?

הסיבה הראשונה שבגינה כדאי לכם להזמין שירותי אינסטלציה בתל מונד דרך פורטל פייפר היא שאנו מבצעים בדיקות מקדימות לכל השרברבים שעובדים איתנו על מנת לוודא שמדובר בכאלו בעלי ניסיון והמלצות טובות. סיבה נוספת היא ששירות השוואת המחירים הוא חינמי ולכן תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר בקלות ובמהירות ובכך לבדוק את המחירים והעלויות.

איך זה עובד

כמה הצעות מחיר כדאי לבדוק?

בשביל לא להתבלבל, מומלץ לבדוק לכל היותר עד שלוש הצעות מחיר שונות של אינסטלטורים בתל מונד והסביבה. כך עדיין ניתן לקבל אינדיקציה על רמות המחיר של העבודות. חשוב להבין מה בדיוק מסופק לכם ברמת השירות, כלומר האם ההצעה כוללת רכישה של חלקי חילוף או רק את העבודה, האם בעל המקצוע מביא לכם ציוד איכותי ומקורי או רכיבים חלופיים וכדומה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3633609

הזמינו כעת עבודות אינסטלציה בתל מונד

מבדיקות שערכנו, העבודות הנפוצות ביותר באזור תל מונד בתחום האינסטלציה הן עבודות של פתיחת סתימות, איתור נזילות סמויות בקיר או בריצפה, החלפת כלים סניטריים כמו ברזים, כיורים או ניאגרות וכמובן טיפול מקיף לביוב, כולל שטיפת קווי ביוב או פתיחת סתימות שורשים.