מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם!
מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים וחוזרים במהירות עם הצעות מחיר:

אינסטלטור בצור יגאל

מחפשים אינסטלטור בצור יגאל? בפורטל 'פייפר אינסטלציה' תוכלו לקבל את כל המידע שתצטרכו לפני שתזמינו אינסטלטור באזור מגוריכם! בנוסף תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות מאינסטלטורים שונים.

השוואת מחירים לאינסטלטורים בצור יגאל

מחפשים אינסטלטור מומלץ? בפורטל פייפר אינסטלציה משווים וחוסכים! דרך הפורטל תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מאינסטלטורים שונים בעיר מגוריכם! כל שעליכם לעשות על מנת לקבל את הצעות המחיר הוא להשאיר פרטים או להתקשר אל המוקד שלנו ותוכלו לקבל במהירות את הצעות המחיר. מה שנשאר לכם לעשות הוא רק להשוות ולחסוך.

 

אינסטלטור בצור יגאל

כמה עולה אינסטלטור מומלץ בצור יגאל?

לא בטוחים מה המחיר של עבודות אינסטלציה? ראו מחירון של עבודות נפוצות של אינסטלטור בצור יגאל.

מחירון עבודות אינסטלציה בצור יגאל

פתיחת סתימה בשירותים

המחיר עבור פתיחת סתימה בשירותים עם פומפה, סודה, ספירלה.


200 - 350 ₪
החלפת צינור מים ראשי

המחיר הוא למטר. 


150 - 250 ש''ח
פתיחת סתימת שורשים

פעולה זו מתבצעת לרוב על ידי ביובית ודיזה.


1,250 - 1,800 ₪
שיפור לחץ מים בדירה

המחיר בעבור הגברת לחץ מים עם מעקף ללא שבירות.


550 - 1,100 ₪
מחיר ביקור אינסטלטור

המחיר בעבור ביקור בלבד ללא תיקון או החלפה.


150 - 250 ש''ח

הדפס מחירון

איך מתבצע תיקון נזילה בברז?

תיקון נזילה בברז הינה תקלה נפוצה אשר מתרחשת במרבית מהבתים בישראל. לרוב נזילות בברזים יופיעו בעקבות סגירה לא נכונה של ידיות הברז, התיישנות הברז, גומיית האטם אינה תקינה ועוד. על מנת לתקן את הנזילה בברז, האינסטלטור בצור יגאל יצטרך תחילה לאתר את הגורם לנזילה בברז ולאחר מכן לתקן את הבעיה.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3633609

התקנת אסלה בצור יגאל על ידי אינסטלטור 

התקנת אסלה הינה עבודה נפוצה במיוחד עבור אינסטלטורים. אלו השלבים אשר יבצע האינסטלטור בצור יגאל:

  1. פירוק האסלה הקיימת - על מנת להתחיל לעבוד ולבצע התקנת אסלה, לפני הכל האינסטלטור יבצע פירוק לאסלה שקיימת. האינסטלטור מבריג החוצה או חותך את ההדבקה של האסלה ומוציא אותה החוצה.
     
  2. חיבור לצנרת - בשלב זה, האינסטלטור יבצע חיבור של האסלה החדשה אל הצנרת.
     
  3. ממקמים את האסלה - בשלב זה תצטרכו לקבוע ביחד עם האינסטלטור את מיקום האסלה.
     
  4. קיבוע - לשלב הקיבוע יש כמה דרכים, הברגה, ביטון או הדבקה. לא משנה במה תבחרו, וודאו שאחרי הקיבוע האינסטלטור אוטם את האסלה בסיליקון, זאת על מנת שלא תהיה נזילה מהאסלה.
     

הזמינו עוד היום אינסטלטור בצור יגאל להתקנת סיפון

צריכים להחליף או להתקין סיפון? סיפון הינו החלק אשר מתחבר מתחת לכיור ותפקידו להזרים את הנוזלים המלוכלכים אל הביוב. עם השנים הסיפון צובר בלאי ואז מתחילות התקלות. רוב התקלות הן בדרך כלל סתימה בסיפון, נזילה בסיפון וכדומה. כאשר ישנה סתימה בסיפון לרוב לא תצטרכו להחליף, מספיק לנתק אותו ולנקות ולרוב זה פותר את הבעיה. במידה וישנה נזילה בסיפון, תמטרכו להזמין אינסטלטור בצור יגאל על מנת שיבצע החלפה והתקנה של סיפון חדש. 

 

סוגי סיפון לאיפה מתאים עמידות
סיפון אמריקאי בעיקר במטבחים עמיד יותר
סיפון שרשורי בעיקר בכיורים עמיד פחות

דברים שחשוב לדעת לפני שתזמינו שרברב בכוכב יאיר

רגע לפני שתזמינו אינסטלטור בכוכב יאיר והסביבה אספנו כמה טיפים בשבילכם. לפני הגעת האינסטלטור פנו את המקום בו הוא אמור לעבוד על מנת לאפשר לו גישה נוחה. בנוסף, במידה והוא בא להחליף את הניאגרה, צלמו לו את הדגם שיש לכם על מנת להימנע מטעויות ועל מנת שיוכל להיערך עם הרכיבים והכלים הדרושים.

 

אינסטלטור בצור יגאל

איך תבחרו את האינסטלטור בכוכב יאיר? 

ישנם כמה דברים חשובים שחשוב לדעת בעת הזמנת שרברב בכוכב יאיר: 

  • ניסיון - בעת השיחה הראשונית נסו להבין מול בעל המקצוע האם הוא בעל ותק וניסיון והאם יש לו ידע בסוג העבודה אותה אתם צריכים.
     
  • מקצועיות - בחרו אינסטלטור בצור יגאל מקצועי על מנת שלא יבצע נזקים מיותרים. כיום יש המון אינסטלטורים לא טובים בלשון המעטה, לכן חשוב לוודא שאכן בחרתם נכון.
     
  • ביקורות - לאחר שקיבלתם את שם האינסטלטור, חפשו אחר שמו ברחבי האינטרנט וקראו קצת ביקורות והמלצות על מנת לוודא שאתם עושים את הבחירה הנכונה.
     
  • מחיר - השתמשו בשירות השוואת המחירים שלנו ותבצעו השוואת מחירים שתחסוך לכם כסף! 

פתיחת סתימה בצור יגאל 

ישנם סוגי סתימות רבות. אלו הסתימות הנפוצות ביותר:

  • פתיחת סתימה בכיור - לרוב פתיחת הסתימה בכיור מסתיימת בניקוי ופומפה, אך לא תמיד זה פותר את הסתימה. לכן רצוי להזמין אינסטלטור בצור יגאל על מנת שיבדוק מה הגורם לסתימה ויוכל לפתור את התקלה.
     
  • פתיחת סתימה במקלחת - סתימות במקלחת נגרמות לרוב בעקבות שיער שנשר, ברוב המקרים תוכלו לפתור את הבעיה על ידי סודה קאוסטית, במידה ולא עזר פנו לשרברב מקצועי.
     
  • פתיחת סתימה באסלה - סתימה באסלה הינה התקלה הנפוצה ביותר בעקבות השימוש הרב וזריקת נייר ומגבונים לתוך האסלה. ניתן לנסות לפתוח את הסתימה באמצעות פומפה, סודה קאוסטית או חומרים לפתיחת סתימות באסלה. במידה והסתימה חוזרת, הזמינו אינסטלטור בצור יגאל.