מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם!
מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים וחוזרים במהירות עם הצעות מחיר:

אינסטלטור בבית ינאי

על מנת להזמין אינסטלטור בבית ינאי במהירות וגם לחסוך בעלויות, אתם יכולים להיעזר בנו! אצלנו בפורטל פייפר אינסטלציה ניתן לאתר אינסטלטור בבית ינאי במחיר זול באמצעות השוואת  מחירים! המשיכו לקרוא, גלו מחירים והזמינו שירות.

השוואת מחירים בין אינסטלטורים בבית ינאי

הדרך הכי מהירה שעובדת באופן וודאי להוזלת מחירים הינה ביצוע השוואת מחירים בין אינסטלטורים בבית ינאי. אנחנו בפורטל פייפר אינסטלציה יכולים לסייע לכם, בחינם וללא התחייבות! השאירו פרטים או צלצלו ואנחנו כבר נדאג שתקבלו בתוך כמה רגעים עד שלוש פניות של אינסטלטורים מומלצים מאזורכם הקרוב. כעת, ערכו בינהם השוואה ובחרו בזולה או המתאימה לכם ביותר.
 

אינסטלטור בבית ינאי

כמה עולה ביקור אינסטלטור בבית ינאי?

מחירו של ביקור אינסטלטור בבית ינאי נע בין 150 - 250 ש"ח. כאשר אם מדובר על עבודה קטנה ייתכן ולא ייגבה מכם תשלום נוסף, אם יהיה עבודה מורכבת יותר, מחיר הביקור יתקזז בעלות העבודה ה"חדשה". כמובן שעל כל פרטים התשלום כדאי לשוחח מראש עם השרברב על מנת לדעת בדיוק כיצד הוא פועל ומתמחר.


מחיר ממוצע לביקור אינסטלטור בבית ינאי

מחיר ממוצע לביקור אינסטלטור בבית ינאי: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

עבודות אינסטלציה בבית ינאי - המבוקשות ביותר

ריכזנו בעבורכם את עבודות האינסטלציה הכי מבוקשות ונפוצות בבית ינאי, זאת הרשימה:

  • פתיחת סתימות בבית ינאי: שירות פתיחת סתימות מתחיל בדברים פשוטים כמו סתימה בכיור או באסלה. אבל יכול להיות גם מורכב הרבה יותר ולערב משאית ביובית. אם למשל יש שורשים בצנרת הביוב או סתימה כללית בכל מערכת האינסטלציה.
     
  • התקנת כלים סניטריים: רוצים להחליף ברז? להתקין אסלה חדשה? לחדש את המקלחון לאמבטיה? את כלל השירותים ניתן להזמין דרך פייפר אינסטלציה.
     
  • איתור נזילות בבית ינאי: נזילה בקיר? מהרצפה? צינור מים התפוצץ? הזמינו איתור נזילות מים וקבלו שירותי איתור + תיקון דרך מקום אחד.
     
  • שירותי שאיבה וטיפול בהצפות: הצפה יכולה להיגרם בגלל צינור מים או ביוב שהתפוצץ, אבל גם בגלל מיי גשמים שהצטברו - למשל בחניון או במרפסת בגלל ניקוז תקול. אפשר להזמין ביובית לשאיבה דרכנו.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3633609

למה פייפר אינסטלציה ולא מישהו אחר?

היתרונות של פורטל פייפר אינסטלציה הם רבים, קבלו רק 4 מהם:

  1. פייפר אינסטלציה מאפשרים לכם לקבל עד שלוש פניות ובכך לערוך השוואת מחירים למטרת הוזלת עלויות!
     
  2. אנו פועלים בהיקף כלל ארצי, כך שאפשר לקבל שירות בכל מקום ברחבי המדינה (אינסטלטורים במרכז או בדרום ואפילו בצפון) ולא רק בבית ינאי.
     
  3. ניתן להזמין מספר גדול של פתרונות אינסטלציה - את כולם למעשה.
     
  4. אין עמלה, אין דמי תיווך - הכל בחינם וללא התחייבות. אז למה אתם מחכים? הזמינו כעת אינסטלטור מומלץ בבית ינאי!