מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם!
מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים וחוזרים במהירות עם הצעות מחיר:

אינסטלטור בבית שמש

קבלו עד שלוש הצעות מחיר משתלמות מאינסטלטורים שונים המספקים שירותי תיקון והתקנה בעיר בית שמש ובסביבתה. הזמינו עוד היום שירותי איתור נזילות בבית שמש, התקנת כלים סניטריים, פתיחת סתימות ועבודות נוספות הקשורות למערכת הצנרת, על ידי אינסטלטור בבית שמש.

מחפשים אינסטלטור בבית שמש? מצאתם

הבחירה של בעל מקצוע בתחום האינסטלציה היא לא פשוטה מאחר ויש לא מעט שרברבים אשר מציעים את שירותיהם ברחבי העיר בית שמש ובסביבתה. אנו בפורטל פייפר אינסטלציה מבינים את הצורך שנוצר והוא כמובן הרצון לבצע השוואת מחירים בצורה פשוטה, קלה ובעיקר מהירה. זאת בדיוק הסיבה שכאשר אתם פונים אלינו, אנו דואגים לכך שתקבלו עד שלוש הצעות מחיר שונות מה שיקבל עליכם לאתר אינסטלטור בבית שמש במחיר הוגן שזמין כעת להעניק לכם את השירות.

 

אינסטלטור בבית שמש

מחירון עבודות אינסטלציה בבית שמש

צפו במחירים המופיעים כאן למטה ותוכלו לקבל מושג על העלויות של כל עבודה ועבודה. אם עדיין לא מצאתם את העבודה שברצונכם להזמין, בקרו במחירון האינסטלציה המלא באתר.

כמה עולות עבודות אינסטלציה בבית שמש?

עלות פתיחת סתימה בכיור המטבח עם ספירלה

פתיחת סתימה בכיור מטבח עם ספירלה חשמלית.


400 - 500 ש"ח
מחיר עלות תיקון של צנרת חשופה

טיפול בצנרת החיצונית, כולל החלפת מחבר מקטע.


400 - 650 ש"ח
תיקון נזילה בניאגרה

המחיר מתייחס לתיקון של ניאגרה רגילה (לא סמויה)


200 - 300 ש"ח
איתור נזילה בקירות הבית

מחיר עבור איתור נזילה עם מצלמה טרמית.


1,400 - 1,800 ש"ח
עלות התקנת אינטרפוץ ע"י שרברב בבית שמש

ללא הברז עצמו.


1200 - 1600 ש"ח

הדפס מחירון

 

* כל אינסטלטור בבית שמש עשוי לתמחר את עבודתו בצורה שונה ולכן וודאו את המחיר באופן סופי לפני הזמנת השירות.

שירותי פתיחת סתימות קשות וקלות

בשביל לטפל בסתימות פשוטות, ניתן להשתמש במספר טכניקות החל שימוש באבקת סודה לשתייה ועד למכשיר קפיץ בעל ראש ספירלי. כמובן שתמיד אפשר להשתמש באופציה הנפוצה ביותר והיא הפומפה. פרט לפתיחה של הסתימה עצמה, תמיד מומלץ לנקות גם את אזור הסיפון שמתחת לכיור ולבדוק שלא הצטבר בו לכלוך שעשוי לגרום לבעיות נוספות בהמשך.

 

באשר לסתימות מורכבות יותר, כמו למשל סתימות שורשים בביוב - נשתמש ברכב ביובית בעל צינור בעוצמה גבוהה ונזרים מים שיפתחו את נתיב הזרימה. כמו כן, אפשר לתמיד לנסות ולרסק את השורשים עד למצב בו הם אינם מפריעים יותר.

 

פתיחת סתימות בבית שמש

הזמינו אינסטלטור אמין ומומלץ בבית שמש

אחד המאפיינים הבולטים של אינסטלטור טוב הוא העובדה שיש עליו המלצות טובות. המלצה, עוזרת לנו להבין כי מדובר בבעל מקצוע שלקוחותיו יצאו מרוצים לאחר שהזמינו ממנו שירות וזאת אינדיקציה חשובה למדי כמובן.

 

אינסטלטור אמין בבית שמש הוא אחד כזה אשר מבקש מחיר הוגן עבור השירות, מגיע ומספק אחריות ותיקון במידה וישנה בעיה עם העבודה שביצע וכמובן מספק לכם מידע אמין על התקלה שנמצאה ודרכי התיקון שלה.

 

הזמינו עוד היום אינסטלטור אמין ומומלץ בבית שמש דרך האתר שלנו ותוכלו לשמור על מחירים הוגנים. זו ההזדמנות להזכיר כי אנו מספקים שירותי אינסטלציה בירושלים, מודיעין ושאר האזורים הסמוכים לבית שמש וזה כולל ערים גדולות ויישובים קטנים כאחד.
 

איך זה עובד?

תיקון והחלפה של צנרת מים

בדרך כלל כאשר הצנרת ישנה מאוד, מתחילות להתעורר בעיות כאלה ואחרות. הגורמים הנפוצים לכך הם הצטברות של חלודה וגם אבנית שמפחיתות את זרימה המים וגורמות לבעיות כמו לחץ מים נמוך בברז. חשוב לציין שלפני שאתם רצים להחליף את הצנרת כולה, נדרש לבצע מספר בדיקות, למשל לוודא כי ברז המים הראשי אכן פתוח עד הסוף. אם בדקתם זאת ועדיין זיהיתם זרימה נמוכה, קראו לאינסטלטור מקצועי שיבדוק מה הסיבה לבעיה ובמידה ונדרש להחליף את הצנרת - יספק לכם הצעת מחיר.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3633609

אינסטלטורים בבית שמש - גם לעבודות מורכבות

פרט לעבודות הסטנדרטיות של פתיחת סתימות בבית שמש ובסביבתה, עבודות של תיקון נזילות בניאגרה או התקנה של ברז, אפשר לקבל שירות גם עבור עבודות מסובכות וקשות יותר, למשל החלפה של צנרת שלמה בבניין משותף או צנרת של ביוב. לא פעם יש פיצוצים בצנרת ונזילות שגורמות לכך שתשלמו כסף מיותר בחשבון המים וגם כמובן תסבלו ממצב של הצפות.

 

עבודה שכזו עשויה לקחת מספר שעות ולעיתים אפילו מספר ימים, תלוי במיקום הפיצוץ ומורכבות העבודה. ניתן לקבל הצעות מאינסטלטורים בבית שמש לכל עבודה אך חשוב לזכור כי במקרים רבים יבקש בעל המקצוע להגיע פיזית אליכם, בשביל לתמחר את השירות בצורה טובה ומדויקת יותר.